- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Medlemsmøte 3.12.25
desember 3, 2025 @ 11:30 - 15:30
Vi inviterer medlemmer og samarbeidspartnere i bedriftsnettverket Sirkulære Husøy til medlemsmøte onsdag 3.desember kl 11.30 hos SEAM AS.
Møtet har som mål å gi en status på arbeidet så langt i bedriftsnettverket Sirkulære Husøy, og informerer om flere konkrete prosjekter som nå er i gang. Vi ser bl.a på kraftsituasjon, fleksibilitetsløsninger, termisk energi og muligheter for utnyttelse av overskuddsressurser.
Dette er en praktisk orientert samling hvor vi ønsker å styrke samarbeidet mellom virksomhetene på Husøy og identifisere muligheter for kollektive løsninger.
